loader image
HírekJaguar

Litkey Farkas a Jaguar új hazai márkanagykövete

Litkey Farkas vitorlázó, tizenegyszeres Kékszalag-győztes lett a Jaguar új hazai márkanagykövete. Nemcsak eredményei miatt esett rá a választás, hanem azért is, mert több mint egy évtizede Jaguarral jár. Mostantól egy F-PACE boldog használója.

Litkey Farkas a magyar vitorlássport meghatározó egyénisége, a Litkey Sailing Team csapatvezetője, egyedülállóan sokoldalú versenyző.

Litkey Farkas eredményei
  • 2013-ban és 2015-ben világbajnok lett soling hajóosztályban.
  • 1996-ban részt vett az atlantai olimpián Finn osztályban.
  • Jó eredményekkel szerepelt világ- és Európa-bajnokságokon.
  • Sokszoros magyar bajnok, Bajnokok Bajnoka, a Fonte Match Race első győztese.
  • A TBS egyszemélyes Balaton-kerülő verseny négyszeres bajnoka.
  • Kékszalag tókerülő tizenegyszeres bajnoka.
  • 2005-ben kiérdemelte az Év Vitorlázója címet.
  • 2012-ben Kollmann András dokumentumfilmet forgatott Litkey Farkasról, melyet 2013-ban mutattak be a nagyközönségnek „A Vitorlázó” címmel. A filmben a rendező Farkas portréján keresztül mutatja be a magyar vitorlássportot.
  • 2014-ben – a Jaffa kiadó felkérésére – megjelent Farkas „Amerre a szél fúj” című önéletrajzi könyve. Ma is aktív versenyzői pályafutása mellett a KMP VSE elnöke, a Litkey Sails vitorlák tervezője, készítője és forgalmazója. A Litkey Vitorlásiskolák vezetője.
  • Több mint 15 éve foglalkozik profi és amatőr vitorlásversenyek, céges outdoor csapatépítő programok rendezésével.
  • Az elmúlt években versenyiskolájában több mint száz vitorlázó sajátította el a versenyvitorlázás csínját-bínját.
  • Nevéhez fűződik a GENERALI Bankár és Biztosítási kupa, a Pharma Kupa és Doktor Regatta, az Infocomm Kupa és a Suzuki Gépjármű Regatta vitorlásversenyek rendezése.
A Csapat
  • A csapat a legerősebb, legegységesebb és legsikeresebb egység az országban.
  • A mostani társaság tizenegy éve vitorlázik együtt. Nagyszerű sikerek állnak mögöttük itthon és külföldön is.
  • A sorozatos Kékszalag-győzelmek mellett 2013-ban Soling osztályban világbajnoki címet szereztek.
A csapat eredményei
  • Tizenegy Kékszalag-győzelem (2001–2009, 2011, 2013)
  • Soling világbajnok (2013, 2015)
  • TBS Nagydíj egyszemélyes Balaton-kerülő győzelem (2004, 2007, 2011, 2012)
  • Trofeo Gorla első hely (2006)
  • Nautic magyar bajnok (2010)
  • J24 magyar bajnok (2010, 2011, 2012, 2013, 2014)
Balatoni Kékszalag Nagydíj
  • A Balatoni Kékszalag a világ leghosszabb és legrégebbi tókerülő versenye.
  • Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték. 2014-ben közel 600 hajó indult, több mint 3600 versenyzővel a fedélzetén.
  • Füred városában, illetve a Balaton többi településén több ezer ember kíséri figyelemmel a rajtot, a kenesei, illetve keszthelyi bójafordulót, valamit a füredi befutót.
  • Litkey Farkas és csapata tizenegy győzelmet számlál.
  • A versenyen résztvevő privát hajók összértéke meghaladja az 5,5 milliárd forintot.
  • A verseny a legnagyobb média figyelemmel kísért esemény a hazai vitorlázás életben, egész napos élő TV közvetítéssel – DigiSport – rádió és televízió híradóiban napközbeni beszámolókkal, összefoglalóval, nyomtatott és elektronikus médiában megszámlálhatatlan esélylatolgató, illetve összefoglaló cikkel, az esélyes hajók kapitányaival magazin műsorokban való személyes interjúkkal.
Jaguar: The art of performance road-show

Magyarországra is ellátogat a Jaguar globális élménytúrája: a márka rajongói, az érdeklődők a magyar nyár fővárosában: Balatonfüreden ismerkedhetnek meg testközelből a brit márka teljes modellpalettájával.

Jaguar
A Jaguar F-PACE is ott lesz Balatonfüreden!

A középkategóriás Jaguar XE szedán, majd a Jaguar F-Pace családi sportautó bevezetésével teljessé vált a Jaguar modellkínálata. Ennek apropóján a márka 2016-ban nagyszabású nemzetközi road show-t szervez, ahol a világ összes jelentős piacán első kézből szerezhetnek benyomásokat az egyedülálló, alumínium szerkezetű modellpaletta tagjairól a potenciális ügyfelek.

Július 20–25. között, a balatonfüredi Zákonyi Ferenc sétány parkolójában a Jaguar teljes modellkínálatával várja a márka híveit: a már említett XE limuzin és az F-Pace szabadidőjármű mellett ott lesz a Jaguar motorsport-hagyományainak leszármazottja, az F-Type, a felső kategóriás XF, valamint a márka zászlóshajója, az XJ luxuslimuzin.

A teljesítmény művészetével persze alkotás közben lehet a legalaposabban megismerkedni, ezért három modell – a megújult XF, valamint a vadonatúj XE és F-Pace, valamint F-TYPE típusok – folyamatosan kipróbálhatók. A road show mind a hat napján reggel 10 és este 10 óra között a Jaguar instruktorainak segítségével személyesen átélhető mindaz, amit kizárólag a Jaguar adhat meg a prémium kategória vásárlóinak. A vezetés előzetes regisztrációhoz kötött!

Örökölhető a márkahűség? Komoly dolgokban utazik Magyarországon a Jaguar

A nagy divatházak és több autós márka szerint is érdemes a marketingstratégiát úgy alakítani, hogy abban már a gyerekekre is fókuszáljanak, A kicsiknek szóló üzenetekkel becsábíthatják üzletikbe a szülőket, mindeközben kinevelhetik a márkahű felnőtteket is. Az Armani, a D&G, a Marc Jacobs, a Jean Paul Gaultier brandek már az ovisok körében sem ismeretlenek. De ma már több autós márka is arra fókuszál, hogy ne csak a sofőröknek, de a legkisebb családtagoknak is megfogalmazzák azokat az üzeneteket, amelyek befolyásolhatják az autóvásárlást. Több kutatás szerint ugyanis a hátsó ülésről is beleszólnak már abba, milyen autót vezessen a családfő. A Jaguar és a Land Rover magyarországi forgalmazói is a gyerekekre fókuszálnak új kampányukban.

Öröklődik a márkahűség?

Hírportálok mellett több kutatás is arra világít rá, hogy a gyerekek sokat foglalkoznak az autós márkákkal. Figyelik a reklámokat és szüleik ilyen irányú viselkedését is. A Michigan State University korábbi kutatása szerint  a gyermekek 39 százaléka vásárol majd később egy bizonyos autómárkát, ha azt már szüleik is használták. Ez a meglepően erős korreláció egyre jobban kihat az autóforgalmazók marketingstratégiájára.  Egy másik kutatás szerint ötből három szülő bevonja a gyermekét az autóvásárlásba. Pontosabban a kicsinyek szempontjait is figyelembe veszi, ha új járművet szeretne a család.  Ez a két kutatás ihlette azt az új akciósorozatot is, amelyben a Jaguár is a gyerekekre fókuszál.

A Jaguar a gyerekeket is komolyan veszi

A most kezdődő Virtuózok műsor számára támogatásként egy kisbuszt és egy luxusautót biztosít a Jaguar. Az autóval a vidéki és fővárosi koncertjeikre szállítják majd a komolyzenében utazó gyerekeket. Sőt két világsztár, Alexander Rybak és – ha ismét Magyarországra érkezik – Pacido Domingo is ezzel a „virtuóz” autóval utazhat majd.  A Land Rover és a Jaguar magyarországi forgalmazója más, komolyabb művészeti eseményeket is támogatott már meghökkentő formában. Tavaly például egy Picasso kiállítás népszerűsítése érdekében firkáltak össze a katalán művész motívumaival egy 18 millió Ft értékű terepjárót.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük